今''焦''我比miss chan講番琴日放學d野..is p街
今日上得3堂..kaka 開心
普通話 個miss冇番..kaka吾洗上堂
英文 miss勁p街 吾比我地小息
數學 牙sir比左張工作紙我地做..我系到做錯哂..kaka
今日lunch果陣比miss叫左出去寫口供紙..話琴日打交d野..
咁我地咩都冇講牙..之後話要上吾知咩果陣..話要去hall
miss佢地又要我地令埋schoolbag落去...巧煩囉!!
之後要上番課室果陣..就叫左全中一d人留哂系到..
其他級走哂系到話...琴日有人系天慈打交..我而家叫名出黎
系到叫..第一個系牙詩之後叫到我地1B喇..miss mak就話
我冇1B d人個名果個自己知架喇..自己行比黎..
d miss見到我行比出黎都有D o嘴..肥傑勁o嘴囉..
之後全中一走哂就系到問話...佢就話我而家開始我問到7點...
7點之後仲未搞完就要報警..我地好d驚囉...之後都冇喇..
後黎問到我地班..咁我地都冇睇到..佢就話叫我地走先..
bceause吾關我地事..
之後就去左搵miss鄭..同miss鄭傾左一陣計..就走左喇
我就去左搵牙琛..去左7仔買野..之後我地就入左天慈..
一陣間我就走左喇...
唉..星期一要搵miss mak又要搵miss cheng...