就考完啦*v*
吾知咩事(!)個心勁痛(!)到今日6點幾起咗身(!)
個頭一拎去左手邊`條頸同個心就爆痛''
-,-''咩料`
琴日好開心(!)好開心好開心好開心`
我吾會信錯人;]你一定好變番之前咁既!+油!!!
雖然好多嘢都變咗''但係係我心裹面`你永遠都吾會變;]
番咗教會差吾多一年 ;真係過得好快(!)
但係係喱年`真係經歷咗好多好難忘既事`
我係暑假比人帶番教會`
好希望帶我番既果個可以陪我過喱個''番教會一周年''-,-''
仲要以後都陪我過`
吾準再走`吾準再整低我一個`
吾準吾要我`吾準再話我傻''
吾準吾番`吾準吾當我係fd''
仲有就係...吾準再整係要雪雪-,-''
聽到未?
呵;>
|