今個f.2真係過得好辛苦-.-
係一場惡夢];
唯一最冇後悔過既;;;
就係番咗教會;]
番學都吾知好定吾好;;;
好緊張聽日`點算?____________?
我依家真係煩到爆炸];幾時至可以見到Ling姐你''我就吾得啦`
今日係屋企好悶~0~冇嘢做`
明明是好的;;;你們當作壞;;;
明明是壞的;;;你們當作好;;;
唉`