講番琴日先!正正正!敬拜讚美...比之前多咗份平安=]
亦比之前放開咗''講方言有進步~
仲有多咗份高興!因為見到帶番黎朋友都好投入''真係好開心^v^''
之後;;;去咗食嘢'番教會ha咗陣...
同雪雪搵R玩''去咗祥華`再去+福`再上R屋企玩咗陣電腦~
咁就搞到11點幾LU~番屋企啦''
今日悶到嘔~0~冇嘢做...
好期待聽日*.*