瑪姬° 我的日記呵..*
魔法師哈爾 熱情的海斗 神射手Legolas 靚仔的小池徹平 Peter Pan 2004的Jeremy Sumpter
我鐘意呵^3^
哈爾移動城堡出左DVD 同VCD la...呵呵
正尋找曾失去而發自內心既笑容
maggie
暱稱: 瑪姬
性別: 女
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
開始考mock
要返學
哈哈
都唔知點 lor
今日 wakaka!!!
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 16
今日人氣: 1
累積人氣: 11849
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 25 日  星期三   落雪


去左年宵 分類: 未分類
今日上完1,2課
幫老陳去A班揾阿宋惠如比部DV佢
我落到去見到海狗上緊去...我初初諗住叫佢幫我拎上去(因為我唔想上去)
我只係叫住佢等埋我....同阿陳子講左兩句
上左去.....講真一上去我怕個個都覺得我揾cinzia
之後死海狗又唔幫我....都係自己黎lor.但係阿如唔係到lor......
上左PE堂....打羽毛球
lunch 知道豬威佢地諗住去年宵(我好想去lei)
我同呀yip講lor.......之後kitten help me 同佢地講我又去
唉......cinzia 真係攪到我好難受
......都唔知去唔去得成tim
放學補chem....補到4:35....阿sir 放我地去睇singing contest(我唔去la)
留左係課室做埋d工作紙.....
5:00走...返home....睇電視   relax 下
之後約左阿yip 8點係tko 等
等埋yip買埋d野..就去左tst (本身佢地話9:00tst等....當我地出左閘之後...佢地打call黎  同我地講話我天后等)
啞左..仲要佢地係未食野...話食埋野sin黎....班人真係煩呀
9:30 到左天后   見到carol, csytral,cinzia,jacky chan....我地之後冇等la...直接去行年宵
都幾多人呀....10點幾,終於佢地班男仔黎la.....
我一直都有sd sms 比海狗嫁!到左12:48...打左比我...我地傾到12點幾...(都唔係好多野講)
一路走一路傾,買左波板糖x2比細路妹low
12:50返到home......okay la.....唉呀....我聽日要返學補課呵





訪客留言 (返回 maggie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]