雖然食左藥,好返d
但係我都想去打波
9:30等呀蔡叔叔黎接我....
去到...都冇人!!!!
同蔡細路打左一陣,d 叔叔都黎齊
打左半個鐘 (呀!!忘記食藥)
唔打 去左食藥
又打返...唔知係唔係食左藥 全身冇咩力...好累
冇打到la.....=.=
12:00 打完lu 等大人佢地換3
揸車返西貢飲茶
同埋楠飲茶.....見到佢,佢送左上次佢話既手信比我 (係條鏈黎 mickey )
好鍾意呀 因為係mickey 同埋可以話第一次收到唔係因生日而且係男仔送既gift (開心到crazy左)
我都識做...我回返3粒chocolate 比佢 (當情人節gift la.....) (佢有gf la.....唔好誤會呀=.=)
但係佢呀媽不斷係咁係到講...話我地咩情人節gift 當我同佢個仔拍拖咁--------由細到大佢都係講...講到而家

食完野..走lu 去埋買餸
返home 睇鋼金DVD
到8:45 食dinner
睇左一陣珍珠港 做埋d功課lor.....
|