今日係中一迎新日既日子,一早番到學校,食左早餐,等左一陣,就集隊啦。
我行埋去集隊果時,有人喺後面喊靚女,跟住番到去俾人笑,d人真係大膽。
今日就俾個Miss話左我幾次.....又冇帶I.S書,唉~
之後過左一個無聊既上午,下午就係迎新活動....我同我最討厭既男班長
一組....同一個唔係好熟既女仔,好彩我地組有進進姐~
我最討厭呢d咁既活動嫁啦,又無聊....又悶。
我都唔明d男仔,咁冇風度都有既,得果2個女仔,位又唔多,又唔俾人坐
d學長都話:你地有冇風度嫁?佢地竟然話:冇!
好彩進進俾我地坐姐....不過最後都係冇坐到....
又話鍾意人,到最後咪又係顧住自己,如果係帶子佢地,一定會俾
我坐的T^T成班白痴仔走黎走去,唔顧隊員,走得快,好勁咩?
得進進一個同佢地唔同,可以話,佢係一個又乸又愛乾淨的肥仔。
不過佢個樣真係好CUTE。最後,咪又係輸左.....
咁博做咩呀?博咩呀?!我對佢地真偽誅多不滿,粗都爆埋/.\
咪使指意我會add你MSN。