| «‹ June 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| 2007-12-31 |
分類: 未分類 |
| 今日早上,媽咪好早就起左身煲粥比我地食,食完粥就換衫果D,換完就去濕地啦!得我同細佬去過,佢地都無去過,買完飛就去睇野loo~我地去左好多個地方,走果時我地去左果到的"大家樂"果到食完野先走,媽咪話坐多陣先,我就同家姐封左精品店睇野,我地返去"大家樂"果到搵媽咪同婆婆,佢地都去左精品店睇野,媽咪買左個模型黎砌啦!我地去左草地影大合照,叫人地幫我地影,返去啦!家姐去左影相店沖晒D相,佢個FD黎左我地屋企,點知家姐出左去,我就叫佢坐一陣先,佢就去左家姐間房坐,家姐返黎,佢話6:30有得拎相,我同細佬沖完涼就砌果個野!砌左一半就食飯啦!食完再砌,砌完啦!超令啊!我睇左一陣電視,媽咪話訓覺,我就係到訓囉,我訓左一陣就起身玩電腦,細佬訓左喎!
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
2007-12-19  |
分類: 未分類 |
今日早上超暉就去左7仔loo,見到公芷瑩就買野食同返學,梁芷琳同佢家姐叩我同公芷瑩幫手係2樓手......咪去囉!今日許老師都ok啦!無咩點講我地!可能係......(唔知喎)返到屋企,仲味有人,得我一個味打電話比媽咪同daddy問佢地係邊到,都係去左接細佬返屋企啦!本身講左同公芷瑩整sushi,但媽咪唔知why唔比,無整到......今日要學琴......學完就睇碟,超好笑,笑到我肚痛,唱吓唱吓歌,有人打黎話"里到係唔係9lung賨儀x啊?!?"佢話''啊!頂你個咩啊!"......
同屋企人出左去食飯,就去wlecome買野!細佬沖涼果時腰痛,媽咪,家姐周佢去睇doctor啦!......得我同daddy係屋企渣!
T^T W^W WoW...............................
|
2007 年 12 月 5 日 星期三  |
| 2007-12-05 |
分類: 未分類 |
今日早上去左7-11買野食,食完就返學lu~返到去,勁多人仲味返到,老師黎左先返到(我D FD)
音樂堂,我地都無上到,係到傾計同玩野!小息同d同學跳繩,返到屋企,媽咪訓左覺,我就做功課同練琴!劉Miss黎到lu~我學完到我細佬學,佢係到玩唔係學,Miss走左lu~我就做功課同去買野,買完就返屋企,屋企仲無人,得我同細佬係到,勁悶lo~!我就玩電腦la~玩完到細佬玩!我就叫媽咪比我玩!我無玩遊戲,打日記同玩MSN,就訓覺lu~細佬仲有得玩,我就要訓覺喎!唔公平!
=_- o.o o,o >3< FD>< |
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| 2007-12-04 |
分類: 未分類 |
| 6A班kai FD子聯盟..[KAI雯]..[姑姑]..[菜菜]..[李K]..[肥水]..[肥JOE]..[掃把頭]..[KAIB敏]..[袁卓]..仲有我[劉雯]
整左個 6A班kai FD子聯盟><哈哈
今日早上我去買野食!買完返學,返到去,勁多人味返到!小息無野做!係到扯客!勁87~XD,返到屋企,媽咪係到整野,我就做功課,得一樣功課味做完!......食飯lu~我無食到!因為食左野lu~我練完琴先玩得電腦!練完我就快快open電腦,無咩人上msn,勁悶啊!XP......><悶到掛啊!去寄信!寄完就去玩野!我悶得好......
天日學琴啊!細佬都學喎!好得難得啊!佢會學咩!?!XD..XP |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|