sor!!我冇打blog tim**我相信大家唔會嫁意呱...
唉...我好黑仔啊=.=比個MS張鬧到我扒街..................
我係咪好x x x x x x x呢??係就留個CM子啦~THX YOU!!!
豬的代言人:PIGSON粉絲上t^t