|
嘩.....
今日係一個狂笑的星期一
係英文堂歌陣
就講有咩字開頭係tea?
咁有人講tea-bag(試下讀下)
我班有d人心邪.想歪了
因為我地外係藉老師教
所以佢唔明
就揾人解俾佢聽
點之抽中咗””gloria””
班入面有人叫佢除落泥(未抽前就有了人咁講)
咁佢就冇講過野
有人拎咗份頭條俾佢睇
仲指埋出來tim
佢睇咗係無表情的
之後佢明白咗,仲畫埋出來
(據上次佢除3俾我地睇個疤痕後,我地笑得仲大聲,當然有人尖叫)
佢仲同我地講e個叫G-”stright”<<唔記得係唔係咁串
勁無奈.我地o哂咀lor
*********午後*********
中文挀咗評估了
好唔抵lor.俾人減咗一分
如果唔係岩哂了....
睇住隔離位咁叻
好自”悲”啊
.
一生人打咁多字
唔打了
要食野la
88了
ps.我唔要再俾某人畫花張枱了
我容忍力是有限的
|