我根本不愛我的家...更加不愛我的家人 佢地做既每一件事我都好反感 不愛生活在如此恐怖的家 日日都係比人鬧... 我一d都唔覺得我屋企好好牙!! 成日同我講我地屋企有幾好... 我唔覺牙...我仲覺得我好恐怖tim牙 做每一件事都要諗下會唔會比人鬧.. 我覺得我好不幸牙..我點解要係依個屋企出世牙.. 我諗我唔出世一切都唔會發生... 想死