| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|


SPORT DAY^^*
le 2日刀系SpOrT DAY..^^"
超正..攞到7個牌*______
4金3銀1銅__再+一個全場總冠軍..
有個杯..好細的..***
100M都有進步..13秒92*\./
最開心GA都係跑社際..(20X200)
跑尾3果棒..*感覺上比上年快左..
最後HERMONWIN人地一個圈**
勁開心LO..比上年仲勁左**
之後HERMON攞埋全場總冠軍""
東仲破左100M果記錄**
開心到飛起***
跑完社際太開心LA..
SO我攞住支HERMON旗係咁揮..
好好玩牙..攞獎果陣又係我攞旗係咁揮**
今年仲開心過上年**
因為HERMON今年真係攞左好多獎
最後又係將D獎牌比晒人...
好采都仲有個杯**
今日原來係向SIR生日..
同佢講左生日快樂..
聽日要去BUY份PRESENT比佢..
希望佢身體健康"
日日都咁開心""
估5到運動會又過左啦..
真係HIGH到爆...
依家仲係咁開心"""
刊登時間︰2006-10-09 08:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



比人打了5巴...
果日比人打左5巴...
從未比屋企人打過..
我覺得我幫朋友是沒錯..
我關心朋友又有錯麼?!==
你叫我5好食...我5食...
你叫我走..我就走..
為什麼又要拖我回來..
為什麼又要打我...
淚不停掉下來...
面真的很痛..紅得很厲害..
那晚還發燒..頭又痛..
又冇食過野..><"
捱到第2天...
對眼腫到乜咁..
返到學校見到牙鈴,心兒已經忍5住眼濕晒..
之後去劂所見到梓娜...
佢問我"尋晚點"..
我不停喊..梓娜又喊..
喊完先覺得我對眼真係好痛...
上堂睇黑板d眼水係咁標出黎..
辛苦得很..
第1次比屋企人打...
真想"有個人"在身邊攢著痛哭..
不知近排什麼事..
梓娜..豬2..牙結..我...
都係同屋企人攪到好5開心..
刊登時間︰2006-09-29 05:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006-09-25
今日返學都算冇乜事ga..
只係又比個pefect捉裙..
好煩lo..頂...=="
今日放學仲火...
有2條友跟我上車..
係車到咁多位5坐..
偏係要坐o係我隔離...?><"
之後仲要係咁嘈..係咁hi我,..
我當咩都聽5到..
攞mp3聽..點知...
到左洛車果陣...
佢地話"令女受5受溝牙.."
頂..當然冇理佢地啦..
點知跟埋我洛車..
係我後面係咁嘈..
到左過馬路..我真係5想佢地行o係我隔離..
so係咁行過去..
明知架的士黎近...
心諗"死就死啦"
就行左過去..佢地5夠彊lo..
之後仲係咁跟黎..話"辮妹bo"
無奈..之後係咁o係我後面話
"令女..做咩5理我牙..show吓我啦"
頂...見我寧願死都5行o你地隔離就知你地幾咁黑我憎la..
攪到行過ga人都望住晒...
diu...知5知羞ga...
依家勁憎d周街溝女ga人lo...
好采跟到傷場就話"令女88"
真係好黑人憎...
依家坐89都5係好好..
真係5知可以點...
可能讀埋f3轉校..
因為依排心情5好...
覺得轉個新環境會好d
起碼我5晒再咁5開心..==
刊登時間︰2006-09-25 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 42 | »
|