今朝10點起身
12點3、4個字先出門口
因為我覺得佢地會遲到
係咁既 我、yuci、劍、ryan約好左今日
去睇「魔法天書」
我地去左GH旺角睇
買左飛就一齊去食野
食左勁貴-v-
之後仲遲到tim...
睇完覺得都ok
好耐都冇睇過戲=]
之後我地走既時候竟然落雨
4個都冇傘
所以去左行左陣商場
之後係果度hea左陣
傾左陣計
跟住無啦啦去左m記
但係其實m記要過幾條馬路
而mtr station行幾步就到-v-
可能我地4個都唔想咁快番屋企掛...
我地係m記坐到6點到..
傾左勁多野
好好玩呀=]
番到屋企我、yuci、壞人兄傾左好耐電話
之後就沖涼hea左陣做左陣功課就訓教
p.s.琴晚同ryan傾電話傾到2點幾
第一次同一個識既男仔咁夜傾電話
|