*[[A Moment Like This"///
This time I'll never let you go
YOU'RE ALL I NEED
The LOVE we share will NEVER END
We'll have this memory
maggiewansze
暱稱: *SAKURA_[詩]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我太明白,才不堅持己見...
我接受不了...
我期待著.
今天你能忘記 只得我...
遇見你.
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 438
今日人氣: 1
累積人氣: 7292
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 18 日  星期六   驟雨


何必呢? 滿足 分類: 未分類

今朝10點起身
12點3、4個字先出門口
因為我覺得佢地會遲到

係咁既  我、yuci、劍、ryan約好左今日
去睇「魔法天書」
我地去左GH旺角睇
買左飛就一齊去食野
食左勁貴-v-
之後仲遲到tim...

睇完覺得都ok
好耐都冇睇過戲=]
之後我地走既時候竟然落雨
4個都冇傘
所以去左行左陣商場
之後係果度hea左陣
傾左陣計
跟住無啦啦去左m記
但係其實m記要過幾條馬路
而mtr station行幾步就到-v-
可能我地4個都唔想咁快番屋企掛...

我地係m記坐到6點到..
傾左勁多野
好好玩呀=]
番到屋企我、yuci、壞人兄傾左好耐電話
之後就沖涼hea左陣做左陣功課就訓教

p.s.琴晚同ryan傾電話傾到2點幾
       第一次同一個識既男仔咁夜傾電話






訪客留言 (返回 maggiewansze 的日誌)


yuciiu214 於 2009-04-20 09:17 PM 發表:
''第一次同一個識既男仔咁夜傾電話''
你有試過同一個唔識既男仔傾好耐電話嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇見過面既男仔
係網友黎既..
Posted at 2009-04-21 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kyrios_Gust 於 2009-04-20 06:07 PM 發表:
直頭唔想咁早番屋企=﹏="
番到去真係好悶,,
你咁多個第1次既=__=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩-v-
Posted at 2009-04-20 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]