今日既epa同his都keep到既..
不過d平均分又低左
聽日派geog
唔知會唔會炒呢?
TSA冇抽中我=]
果d人行入黎叫名果陣勁驚
中文堂阿sir無啦啦發脾氣
唔知做乜
我同vanessa又繼續玩天下太平
放左學
我去左meeting
今日好少人
平時有黎果d都冇黎
可能佢地以為比賽完左
唔想再操...
但係今次真係有野講丫嘛
算
p.s.婆婆買左成103隻雞翼
不過黃詩雅話整左50隻
所以我叫左佢幫我整30隻
其他果d晚晚食
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
堅持
|