今朝我阿婆煎左三十幾隻雞翼
之後我雞翼當早餐
跟住就攞左成兜雞翼番學校
Geog滿意啦.. 起碼合格,, (不過又低敏敏一分)
lunchtime
我地成班都好緊張
因為生日會既主角唔知幾時黎
許sir一入門口
我地成班就企晒起身
「happy birthday to you......」
原來佢一早知..
之後我地播片
唔止佢感動
我地全班都好感動
片入面有敏敏作既信
佢都就黎喊
(敏敏好勁呀)
跟住佢講佢既feeling
原來佢有好大壓力
我一聽到佢咁講
我自己都眼濕濕
點解佢下年唔可以教我地英文姐...
佢教得好好 拍得住choi sir
第一年教就教得咁好
而且佢唔止係我地既班主任
仲係我地既朋友
好多人都喊左出黎
好感動呀...
then我地食野
我兜雞翼勁受歡迎
食完之後又係要上eng.
maurice好搞笑..
我同vanessa笑足成堂
我知我自己笑得好大聲-v-|||
我都唔想架...
p.s.多謝許sir!!
生日快樂!!!!!
|