*[[A Moment Like This"///
This time I'll never let you go
YOU'RE ALL I NEED
The LOVE we share will NEVER END
We'll have this memory
maggiewansze
暱稱: *SAKURA_[詩]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我太明白,才不堅持己見...
我接受不了...
我期待著.
今天你能忘記 只得我...
遇見你.
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 438
今日人氣: 3
累積人氣: 7283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


許sir,,生日快樂! 分類: 未分類

今朝我阿婆煎左三十幾隻雞翼
之後我雞翼當早餐
跟住就攞左成兜雞翼番學校

Geog滿意啦.. 起碼合格,,  (不過又低敏敏一分)
lunchtime
我地成班都好緊張
因為生日會既主角唔知幾時黎
許sir一入門口
我地成班就企晒起身
「happy birthday to you......」
原來佢一早知..
之後我地播片
唔止佢感動
我地全班都好感動
片入面有敏敏作既信
佢都就黎喊
(敏敏好勁呀)
跟住佢講佢既feeling
原來佢有好大壓力
我一聽到佢咁講
我自己都眼濕濕
點解佢下年唔可以教我地英文姐...
佢教得好好  拍得住choi sir
第一年教就教得咁好
而且佢唔止係我地既班主任
仲係我地既朋友
好多人都喊左出黎
好感動呀...
then我地食野
我兜雞翼勁受歡迎

食完之後又係要上eng.
maurice好搞笑..
我同vanessa笑足成堂
我知我自己笑得好大聲-v-|||
我都唔想架...

p.s.多謝許sir!!
      生日快樂!!!!!






訪客留言 (返回 maggiewansze 的日誌)


rainsar 於 2009-04-27 05:14 PM 發表:
內心感動呢=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Arggas 於 2009-04-26 01:46 PM 發表:
佢講緊feeling既時候 雖然我都有少少感動 因係隻眼酸都唔酸下
見到個個都係度喊 搞到我覺得自己勁冷血lo ==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stupidsze 於 2009-04-26 09:02 AM 發表:
我想Hui Sir教牙> 佢好過肥Kong十萬八千倍牙-3-
生日快樂啦~許sir
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kyrios_Gust 於 2009-04-25 02:10 PM 發表:
aR Sir 已經同我地班融為一體 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindy141517 於 2009-04-24 06:39 PM 發表:
估唔到佢會唔CRY
好想佢CRY~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙超** 於 2009-04-24 05:49 PM 發表:
cM..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuciiu214 於 2009-04-23 08:53 PM 發表:
我覺得呀sir d 性格都幾似我 =]
不過未必係好事...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]