今日又要開岡啦 好煩.. PTH測驗 outcat 都ok既... PHY mak sir教=] chin hea... eng. 阿sir唔舒服 冇教新野 lunch去番小丸子食 math做數做數做做數 PE唔好玩 之後去左hall開岡 有好多書都想買=] 眼神.. 恐怖 之後去左cal房print poster
番到屋企係咁做功課 又搞patrol大食會ppt 12點先訓...