今日考左笛 吹得比預期差好多 之後既bio test 嘻嘻.. 好彩我聰明 抄左成5張paper 終於都有用啦 唔識果d就係咁睇張紙 我諗今次應該攞100分=] 今日唔洗上math 因為做tsa good!
番到屋企係咁hea 訓覺、玩電腦 9點幾開始溫hist 因為有貼士先咁晏溫=] 背到1點幾都未背完 原因好簡單 我懶 而且我要睇電視^^ 大家放長雙眼睇下我幾分啦=]