今日係Dragon Boat Festival 話雖如此 我都冇得別早起 (唔記得同你地講 我有新書枱用啦!) 早左身之後 第一件事就係 搵糭食. 點知.. 之前包果D食晒 婆婆要再包過 所以我就冇食野 大約2點幾 我玩電腦果陣覺得好hungry therefore 我叫細佬去買野俾我食 之後我繼續hea 竟然hea到食飯 今日係酒樓食飯 我連compo都帶埋去 作唔晒 番到屋企再作 一路睇電視 一路作文 最後12點吧!