PTH考左口試 所以我係果段時候又溫中文=]
之後既phy mak sir好好人 講晒d重點俾我地知
小息既時候 攞到中文貼士就係咁溫果幾題
最後都冇問題 成堂中文就係test
今日既PE好好玩 係咁打波
我已經諗好架啦 我要入籃球隊=]
考試攞A 不過應該都係唔計架啦..
換完衫就番左班房 聽許sir講past paper
佢臨走果陣同我講:「你聽日提我鬧肥袋」
估唔到 知唔知佢做咩呢? 佢又唔記得個remote
番到屋企就打qooza 打左7日
之後就訓左陣覺溫書+做中史wb
我溫書都溫到12點幾架
我有溫架!
Because
放棄不是我的作風
|