*[[A Moment Like This"///
This time I'll never let you go
YOU'RE ALL I NEED
The LOVE we share will NEVER END
We'll have this memory
maggiewansze
暱稱: *SAKURA_[詩]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我太明白,才不堅持己見...
我接受不了...
我期待著.
今天你能忘記 只得我...
遇見你.
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 438
今日人氣: 6
累積人氣: 7302
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


不是我的作風 疲倦 分類: 未分類

PTH考左口試  所以我係果段時候又溫中文=]
之後既phy mak sir好好人  講晒d重點俾我地知
小息既時候  攞到中文貼士就係咁溫果幾題
最後都冇問題  成堂中文就係test
今日既PE好好玩  係咁打波
我已經諗好架啦  我要入籃球隊=]
考試攞A 不過應該都係唔計架啦..
換完衫就番左班房  聽許sir講past paper
佢臨走果陣同我講:「你聽日提我鬧肥袋」
估唔到  知唔知佢做咩呢?  佢又唔記得個remote

番到屋企就打qooza  打左7日
之後就訓左陣覺溫書+做中史wb
我溫書都溫到12點幾架
我有溫架!
Because

放棄不是我的作風






訪客留言 (返回 maggiewansze 的日誌)


Arggas 於 2009-06-06 12:53 PM 發表:
頂....楊浩撚成日肥袋肥袋咁叫
搞到呀sir 都叫埋一份......

好呀.....支持你入籃球隊! 女仔真係好 話入就入
我都想入呀 當然係男籃啦.... 不過唔係好好意思 咁癈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuciiu214 於 2009-06-03 04:51 PM 發表:
支持你入籃球隊!
不過我唔會入架=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]