今日冇TEST啦終於都=]
最後的家政堂
中史都係..
今日既腐皮卷幾好玩
唔計分 同埋第一次咁輕鬆
覺得煮野食好好玩
Ms Ho今日都鬧得幾岩
不過最尾一堂chem先黎走火警...
12點7落cp 之後擺左d chem書係patrol櫃
直接去食飯^_^
chis好精神呢! 因為最後一堂丫嘛
其實我下年修咩都唔知
不過中史真係好好
但係我應該唔會修中史
放學即刻去左cal房幫ryan做math
做完就同花、鄧、ling、根、瓜、彤一齊走
hea左陣先番屋企
之後又係訓覺時間
訓完就開始做act. bk.
跟住溫bio
溫完就做math果本ws
做到1點
冇溫過書..
|