今日又係我生日啦=] 不過係農曆生日. 十月十六
今日過得好平凡 不過好似專心左 連上math堂都唔眼訓啦a_a 不過bio一樣好悶 睇黎有ms. chow都唔掂 自習先係真既. 聽日又有bio test 希望考得好啦.
放學又要patrol 5點放 石公既日落依然都係咁靚 我決定每日去到石公 都要影番張相做紀念 其實之前我係石公都已經影過好多幅相 全部都好靚=] 而家就睇下今日既作品啦.