*[[A Moment Like This"///
This time I'll never let you go
YOU'RE ALL I NEED
The LOVE we share will NEVER END
We'll have this memory
maggiewansze
暱稱: *SAKURA_[詩]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我太明白,才不堅持己見...
我接受不了...
我期待著.
今天你能忘記 只得我...
遇見你.
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 438
今日人氣: 4
累積人氣: 7300
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


終於發憤. 分類: 未分類

今日又係我生日啦=]
不過係農曆生日.
十月十六

今日過得好平凡
不過好似專心左
連上math堂都唔眼訓啦a_a
不過bio一樣好悶
睇黎有ms. chow都唔掂
自習先係真既.
聽日又有bio test
希望考得好啦.

放學又要patrol
5點放
石公既日落依然都係咁靚
我決定每日去到石公
都要影番張相做紀念
其實之前我係石公都已經影過好多幅相
全部都好靚=]
而家就睇下今日既作品啦.






訪客留言 (返回 maggiewansze 的日誌)


yuciiu214 於 2009-12-03 06:55 PM 發表:
發憤?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係學業上開始了.
Posted at 2009-12-03 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuciiu214 於 2009-12-03 06:55 PM 發表:
好令~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lkw_LovE 於 2009-12-02 10:53 PM 發表:
生日快樂
石公係咪石乜尾公園?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯.  每個星期3、5上去唔止操  仲可以望到好靚既景色.
Posted at 2009-12-03 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lun19931117 於 2009-12-02 08:01 PM 發表:
石公姐係邊到- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 石硤尾公園
Posted at 2009-12-03 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]