今日,我終於溫完左其中一科---------科學.感到好開心,因為我遲遲都未讀好一科,如今終於讀好左一科,所以特別開心.
仲有,我今日終於都收到崔崔比我既來信,佢已經有三個禮拜再多一d無寄信比我啦,有佢信裡面既鼓勵,就係我讀書既推動力,真好好開心.不過,我哩個禮拜都要溫書應付哩個考試才可回信給她呢~真係對唔住,希望你明白啦!你等我既回信呀!!!!