今朝,我同媽,葉詠詩,詩's 老豆去游水(兼玩水)
超開心!
自問自已游水都唔係好叻!(一般般la)
但足以教一個唔色游水既人囉!_!
葉詠詩已色浮起la!
翻到黎,
食野*...*(好難食)
落去租碟睇.yo~
好開心啊!>_<
下個禮拜又同葉詠詩swimming lo^.^