今日5點幾到醒左呢... - -" 以為唔洗番學 咁大雨 又閃電喎 點知要番 番學前 無啦啦 肚屙 正xx呢.... 最後都係要遲到 呀...
之後到左 最後果堂要去禮堂 果班忽忽鬼佬 真係又白痴又好笑- -" 其實係我地班d人先好笑呢.. 係咁大叫 哈.....
之後放左學 就同賴肥 世民 去左踩單車 好正 果條路真係好危險 不過好好玩- -' 不過我唔熟果條路 所以 踩得好慢呀... 不爽中XD
下次等好天再踩呢... HA~~ 之後踩完去左M記食野 先番屋企
不過我無食 因為會(火山爆發)
分類: 未分類 |