今日放左學 之後同世民 黃君 梁20 掃把頭 賴肥 溫落c 大口去左踩單車 嘩呢次踩單車 係我第一次踩到咁開心 踩到腳抽筋 幾次 右腳腳子抽兩次 左邊腳子一次 大比果邊又一次 好彩有人係到姐 如果唔係我都唔知點 可能會死tim 哈..... 今日比人累到我好慘呢....... - -" 自己踩得慢又唔比我行前先- -" 整到我踩得超慢呢....又累到我抽筋 巨巨巨巨痛呀......
下次都要咁踩呀...... 好好玩