今日放左學同麟少搭船去屯門 去跑步 超正 坐上面果層 比d風兜口兜面 吹埋黎 眼都打唔開 勁正 之後 去運動場跑下步 再去幫錦哥收d野 我再等到7點 自己搭船番黎= ="
咩事先 我自己一個坐上層 得我一個 但係 我一上到去上面 開船果下= =" 無啦啦熄左燈 勁黑 果時我又累 唔想行 之後 差唔多到果時 佢地先睇到有人係上面 先開番燈 搞錯呢. .... . .. .