因為之前唔得閒so無寫now寫番~呵呵~
6月11日(星期日)
個日去左阿婆度eat 飯,之後見到隻好cute既"哈mo"個陣落大雨,我阿爸話佢係度避雨喎~but個隻野真係好cute嫁~一灘野咁嫁~呵呵~
6月12日(星期一)
個日好慘~英文phonics要查讀音~本來同lung一齊查一路查一路係電腦傾計點知查到1:00a.m到lung話要off機咁只好自己查結果查到凌晨2點.......
6月13日(星期二)
個日考左實驗技巧...點知做唔切...=.="
6月14日(星期三)
個日英文有"無擬考試"做~miss leung話分唔夠30%要留堂(即24分),點知我攞左岩岩好24分miss leung話都要留~留完之後去左補習,補完之後去執locker攞哂d野後,見到miss leung佢俾左粒珍寶珠我同lung呀~呵呵~
6月15日(星期四)
個日係我阿媽生日...當然,送左禮物喇~仲送埋俾爸becase father's day丫麻~本來諗住個日我同家姐煮飯既點知我姐無buy材料咁咪只好我媽煮番囉...
6月16日(星期五)
第一日考試要考中文卷一and卷五~
6月17日(星期六)
最後一堂補習(學校星期六個個)開左大食會lu~maths堂就食各人bring既野,而english堂就阿sir買cake~好happy~阿sir切cake個陣,攪到個cake好搞笑~
6月18日(星期日)
happy~抱到好cute既狗仔呀~
6月19日(星期一)
個日考左reading~好難呀~
6月20日(星期二)
做maths卷長時間咁彎低身做,攪到腰骨好痛~
6月21日(星期三)
無咩事~
6月22日(星期三)
個日停水呀~媽盛左一盆水use剪開左既膠袋盍住~好似嚐喱呀~
6月23日
today同miss leung ,lung,1C班20號,34號,32號=.=,去左百佳buy壽司~之後回校一齊食,我地一路食一路傾計~好happy~yeah~
遲d俾"哈mo"個d相俾你地睇
|