今日真系happy...今日我個衰妹生日,哈哈,567月我地三姐兄妹玩晒,5月我妹生日,6月到家姐,7月到我,呵呵
今日中午奴才打電話比我叫我去天堂打機,正好悶悶地,去左一陣囉...打到咁上下,返左去我妹個生日party.
點q知....傻仔杰又打電話比我叫我去天堂打機...party開左一半我又去左天堂打機,不過今次玩信長輸左(心不在焉)
打完之後我地各地各路啦,我同奴才去睇LCD mon,正呀,買左個SAMSUNG 22吋"LCD mon,超正8000:1解像度.
呵呵,打機一流呢,跟住我就等緊星期二攞部新主機.完美啦,我可以系間房自閉打機睇小說睇漫畫.人生至此,夫復何求!?
不過講起我家姐,我真系好掛住佢...唔知佢系台灣過成點,6月22佢生日我一定要去同佢一齊過...
我要升級!(MAY GOD BLESS ME!) |