今日系星期5... 放左學之後我又落左去玩...
本來系吳詠詠叫我&蘇曉文去左... 點知佢又話唔呢... 搞到得返我同佢.... 悶... 之後我&蘇去左居屋果到玩...[佢呀媽去左佢d fd果到..就系係居屋]
then就上左去人地屋企...
有冷氣.. 舒服...