哈哈哈... 今日好好好好笑呀... 食完飯之後唔知點解冇啦啦同木木惠shan玩1個水樽... 擺系隻眼到... 變左好大隻眼... 擺系隻耳到... 變左大耳"聾"... 擺系個nose到... 變左插蘇鼻... 擺系個口到... 變左大口仔... 哈哈.. 好好笑呀... then就去左see才藝大賽... 1d好悶1d就好好笑... 唔知點解雷生冇左個"直角"... so冇之前咁好笑lu...