訓左成日-.-岩岩10點半先起身-3-'
今朝7-8點過陣-_-'系到睇鬼片..
雖然唔恐怖-_-'但電視上面過張全家幅好地地自己掉左落黎-_-'
嚇親我lo-口-'!掉落黎過下仲要好唔正常-_-'pk..
驚左陣..之後冇野..無啦啦有陣風吹落我到w0- -'
心都寒埋-口-'!冷氣明明吹我側面架ma- -'
點會無啦啦有風吹我正面先得架- -又冇開門過d-_-'
之後我大哥起身..落左黎..之後同佢講..佢望住我笑..
我先冇咁驚- -'pk!