今日最後一日既考試...地理...我識做好多,但做左傻仔答案填錯位置冇分... 正式來講今次肯定滿缸紅...
今日天氣凍左好多... 放學之後同兩個死黨傾計... 計劃下年考完會考返鄉下玩半個月... 返來接受殘酷既現實... 唉...考試完蛋了...><"