前日D FD上完來火鍋後各自歸... 都12點幾... 我太夜訓...終於都病得一個重感冒... 沉日連教會都返唔到...個鼻塞哂... 今日唔想返學...又頭痛...又鼻塞... 要全新組織下自己跟住要做D咩... 我而家覺得自己既人生又開始空虛返...!!!~