今日同一個人講左我厄住佢既野,真係好奇怪... 我做出D咁既野厄住佢,佢都願諒我... 我感到超常驚訝...通常會同人絕交... 雖然開心,但係亦都耐疚...
我有呢句說話,就可以有多一個做人既宗旨 就係 「是就說是,不是就說不是」