恐怕我同我既死黨會開始格格不入... 我既話題同佢地既話題距離開始愈來愈遠... 唔知幾時會開始斷裂... 雖然而家未到最差人際關系既時刻... 但一旦冇話題... 大家之間6既友誼亦都開始會疏遠... 諗過自己但去再成熟D... 但好驚會有反效果... 佢地既野我好多都唔知... 我只可以同自己講...冇所謂喇... 知幾多都係一樣姐...我都會係佢地背後支持佢地... 但自己就覺得有點兒被孤立咁... 我個心開始唔知想點...非常矛盾... Where should l go?