今日,, 1點幾 就出左去喇... 我就去 同牙 糖,,牙 蓉..佢地一齊喇*/
其實..我地都吾知 去冰挽好的``* 周圍行下喇*- 我 地入左 3333樂周..坐一陣*
坐左一陣..就去第二到.... 吾知去左冰 =\/-" 吾係好記得喇* =______="
因為.,,我地3點半 去學校接曾曾* 咁 我地就行去 泰怡公園..坐左一陣* 係3點0幾分*
等左勁耐 都未到3點半.... 咁 我同 牙糖去左NLW 門口等曾曾* 等左一 陣 =\/-"
見到個個 仆街 朱壯霖喎@0@" 咁 我 同 牙糖 等左好耐喇..都未見到 曾曾落黎喎!!!!!!!*
真係屌佢`牙 =\/-" 吾係曾曾... 過左3點半喇.. 點知等等下..3點8喎!!* FUCK!!!!*
佢又要番屋企換333333333喎!!!!* 咁 我地諗住去富善 買野食既..但 買左M記*
曾曾 又要買個包比佢媽媽..我 地個 外賣..等左好耐先黎囉.. 搞到果陣 己經5點幾喎!!*
諗住今日去嫁MA!!1``* 點知 冇 得去.. 夠哂 鍾@\/@" 唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!``*
咁就 去左 火車頭 坐一陣喇* 打下排球咁喇... 點 知 我 見到 我大家姐* =\/-"
嚇屎 人* 佢又叫 左M記 速遞喎 @0@ 好似 食到 好 滋味咁WOO*
點 知 見 到 隻 狗狗 也* 嚇 死 我地* 我地 勁 怕囉* @\/@"
果隻狗..好咩囉.... =\/-" 吾知點講好 -....-"" 呵呵*
跟住..我地 六點幾 就 走左 >\/<" 得 我自己 行番去* 好 悶的 也=\/-"
跟住..到左 紅橋...見到 成日係街到跳舞個幾個人WOO.. 尢其是 帶住頂帽個個...
無啦啦..係到望住我喎... 嚇死我 =\/-"""-*
跟住...就幫牙媽係街市買5蚊 瘦肉... 跟住 就 番左屋企喇\*
=333333333333333="
|