Cute Purikura Online
♥`im sueybabii .
♥♥確實著過去?;♥♥
man32
暱稱: ♥`SUEY,☺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-05
2009-05-02
2009-04-30
2009-04-25
2009-04-24
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*---“紙巾`◆
*---°傻包___”
*---╳°包包`}}
*0o“軒軒`◆﹏
*`◆,,鄒鄒〞]]
*﹏''牙樂`◆=]
--[[°`詩姐"★
﹏,×*傑仔"◆
◆*.. 牛奶`”
◆.. \[]/臭軒 '' ...
銓x2;]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 125
今日人氣: 10
累積人氣: 7588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
    2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天                                                       美好的 ,總會離開#`


♥`我好蠢-_________-v 疲倦 分類: 未分類

-HAPI*^33^
-今日吾洗番學;
-所以尋日通頂;
-踩到今日;o
-支力死人-v-
-尋晚8點倒先過到去;o
-點知過到去;見到面吾夠半個鐘*
-你地就有野做/__\
-仲起石蔭等左你地4個鐘;
-先番尼-o-
-悶到發m0`
-之後挽挽挽;
-挽到朝早起石東過番去石蔭坐;]
-h0開心*33*
-我同yux2;冰x2仲陪銓銓哥哥;小坦坦;肥雞去左美sUm食野*0*
-我起度挽海底快拍;D
-無聊到死;-v-
-之後個個刀頂吾順;勁眼訓*;o
-肥雞同銓銓就上左坦己屋企度訓*33*
-我就去左安安度訓;
-諾仔刀起度;]
-同坦己傾左陣電話就訓了;o
-眼訓死嚕/____\;
-訓訓訓;訓到夜晚8點倒*0*
-犀利xD
-就同佢地落左石東排球場;
-睇佢地挽ballx2*33*
-好搞笑;]
-佢地恰0樂;D
-笑到我趴街.___.;
-不過今日冇咩點理坦己-v-;
-搞到佢嬲左我/____\
-真的很對不起喲!
-到x2 10點半就閃左-3-
-BEC0Z聽日要番學.___.
-又要放4點l0r*0*
-0mG*-3-
-臨走刀冇同佢講閉閉-o-.
-覺得自己好衰*33*`
-走左之後同佢腥sMS;
-明白哂1切;^333^
-嘰x2!xD
-好開心你肯同我講;]
-thx銓銓哥哥幫我問佢;]
-到左屋企樓下.
-叫左工人落尼俾$我買野食;
-最重要系買煙-o-
-買哂之後就番屋企嚕`
-番到去隔左陣.
-同左坦己傾左陣電話;
-就約2個8婆落海傍坐;o*
-頂佢個肺;凸-_______-凸
-吼..
-仲等我行得甘q快t|M -[]-
-點知去到海傍;
-等左成粒鐘先見到2個人影.[].
-仲要中途行過既全部刀系仔;
-[仲系吾令仔 -o-]
-無啦x2坐x2下.
-本身同緊8婆yu傾;
-忽緊佢-3-
-點知有2條粉皮[仔]
-走左過尼;
-問我有冇煙;
-因為戈陣我岩岩拎煙出尼煲-o-
-跟住我味俾佢地囉;
-吾通吾俾咩.333.
-刀吾知會吾會1巴星過尼\[]/
-唉.1定冇下次;-___-
-邊個約我去海傍;
-我1定會等戈個人去到先;
-我先肯出門口 .___.
-我吾會再甘蝕桌*0*
-講起刀炆x2地;o
-坐左陣行左過去長發;
-諗住買糖水吃 -v-
-頂.今日好黑 -_-
-冇哂-o-
-之後買左$10金姑肥牛.
-哇;真系吾好去搶-3-
-細粒到死 -___-
-1啖咬哂-o-
-跟住行番去海傍;
-又坐多左陣;
-就齊x2上左我屋企*
-佢地為左補償番我岩x2自己1個女仔坐起海傍;
-就陪我行番x2尼;D
-呵!*V*
-今日既行程就系甘嚕*V*
-今日刀吾算系開心-o-
-陰公豬嚕蚊蚊 -____-^
-完畢 -3-

發表時間:2008-10-30 03:56 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 man32 的日誌)


francis94 於 2008-10-31 10:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal514 於 2008-10-31 12:49 PM 發表:
cmcm' =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yi10181314 於 2008-10-31 11:23 AM 發表:
bb'haha..我都好掛住妳呀
我遲啲搵妳..好冇..仲有冇搵r仔呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好喲好喲!^333^
要記住喔.______.;
冇啦.佢吾搵我味吾搵佢囉@__@
呵呵`
Posted at 2008-11-01 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]