| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 13 日 星期六 ☺美好的 ,總會離開#` |
| ♥`2008-12-13 |
分類: 未分類 |
-今日朝早先番尼;o
-尋晚成晚刀陪bb佢地賭錢@@v;
-恭喜bb贏大錢^V^*
-朝早食粥wif bb.銓銓佢地.
-thEn401番青e;
-G00DBYEkiSS!3333!*y0(3
-同冰b番到屋k;開電視-_-
-有狙魔特攻睇-3-.
-睇左勁小.就轉戲;我愛奇洛奧@_@*
-h0睇.不過又系睇左h0小-v-thEn去訓教^__^
-真系h0眼訓-_-v訓極刀5夠甘.
-6點幾俾人嘈醒左.
-BEC0Z要去ah麻度做冬@0@.
-s0叫左冰b閃人-3-.
-拿拿臨整埋d野就落左去搵爹b;]
-入沙田-___-^起爹b架車度訓著左.
-食埋飯.睇左陣歡樂滿東華就走*0*
-岩岩同姐b落去放狗+食煙-v+
-爹b今晚又起度粟1燒-3333-
c0mment#33333333#.
p.s;妖妖妖.
尋晚有個人問左我1個問題.
點解你會知/_\.
仲要問完h0似5信我甘.
甘問尼做乜?
佢番5番大6佢會自己揀.洗乜你操心*_*
|
| 發表時間:2008-12-14 12:50 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|