| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 14 日 星期六 ☺美好的 ,總會離開#` |
| ♥`2009-02-14 |
分類: 未分類 |
.甘多位`情人節快樂v33v*
.單身的`希望可以快d搵到個; )
.尋晚整個cake整佐成晚-o-`
.又要出青e城同kf買料*3*
.支力到媽刀5認得-_-
.番到屋k`同ah儀;yuB1齊努力!_!
.ah鄒同佩佩刀尼佐@_@`
.佢地2個同我家姐h0h0傾;D`我刀傾埋1份;
.整完雪落雪櫃之後落去搵椰子;o
.LONG time n0 C*0*`
.之後去中華打佐2粒hr`-v-
.終於升23lv`v_v
.番到去將個cake擺埋落個盒度到訓教-3-`
.同yuB`ah儀1齊訓v3v`勁h0笑l0r佢地xD
.雖然系支力佐d`不過刀h0值得;]
.又開心^____^`
.3;00倒訓醒`
.起身整野`thEn出石蔭搵老公-v-
.送佐cake俾佢嚕!3!`
.1定好好食!*V*.bec0z我同yuB.ah儀起我屋k戈時偷食佐xP`
.之後就去鳴門食sushi*wif ah華.ah銓.老公.ah喱.ah德`
.d野食0kay1般麻啦-_-v`
.thEn出kf睇'乜刀得先生'._.
.喱套冇'衰鬼上帝'甘h0睇;D
.原來阡伯伯刀系睇喱場!_!`旦撞5到.
.可能系天2-33333-`
.跟住就飛的番石蔭*3*`
.覺得今日同平時出街差5多-3-`
.b0rinGGG-v-`
.尚算開心`; )
c0mment*3*
|
| 發表時間:2009-02-15 02:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
^3^; 我好掛住你@_@ 刀好掛住yu架. 系培立真系好悶-0- 不過有時幾好玩*0* 1號先出假.有排啦
|
|
|
我上電腦堂-3-' 我要1號先出假. 星期日先出. 你戈日一定要聽我電話牙*0* 真系好掛住你牙 依家系c0n 過得0k 不過有d野刀吾知點. 我22號戈日寫信俾你.. 記住要差電@_@
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-02-25 02:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
豬仔 於 2009-02-15 05:04 AM 發表:
食蕉啦 -口-睇戲食野樣樣唔叫我 搞到我仲念住搵你地個陣你地係葵芳睇完戲!仲念住未睇我飛的黎 點知打俾妲妃佢話睇完啦
|
|
|
好耐冇上黎lu~~~comment for you
|
|