| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
#呢日..老婆冇番好慘..."  |
呢日…"老婆頭痛冇番學/_\'慘a…"傻豬.."頭痛就休息多d!>3<"鍚晒妳…"
呢日..老婆冇番學…"所以過左福利會..同亞大一齊番學…"呢日買左薄荷萬…十分之懷念他的薄荷香味…"正…"呢日冇令煙..番學放左係福利會…"
呢日…有好多miss阿sir都冇番…"好多代課老師…"數學有人代左…中屎..就嬲到我仆街…"個仆街sir話尻我…"之後我屌番佢..最on9一句.佢問我呢家認唔認錯…"我講你估你係法官呀…問我認唔認..你都傻傻地..之後佢想叫校長同老虎..上泥..不過兩個唔係到…"之後得番何sir.條(很)樣得閒..(很)樣果然係(很)樣..真係得閒…"之後湯丸慘爆…"俾條仆街叫老屈左去692a..'哈…"真係慘…"
之後放學..同左亞大..bobo…上村煲煙..呢日冇野做…5點半回左家…"
呢日好開心落好大雨…"以前成日係屋企睇落雨..呢家就係學校睇落雨.."有d人好快好快禁想避雨.不過都係濕身…"有d人直情.."係商店入面等雨停.而我就鍾意佢落雨果隻感覺.."我唔係唔鍾意晴天.不過落雨可以令我回想好多回憶…
ps:老婆小心身體呀..."
|
| 刊登時間︰2006-03-23 07:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
涼粉 於 2006-03-23 11:01 PM 發表:
哈哈.算la!果個阿sir的确幾on9下既~~但吾好為住D on9人而嬲la
!!
|
網主回覆
>3<好的…/\/\唔會嬲… Posted at 2006-03-24 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|