man522
暱稱: ~阿民*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就泥考試LA.............
......"
#留在屋企…沈悶.....
#上村..操.."
#5月最後一日......
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
細佬........@@
提子阿妹~~~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 66
今日人氣: 1
累積人氣: 1450
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


   #呢日..老婆冇番好慘..." 感動

呢日…"老婆頭痛冇番學/_\'慘a…"傻豬.."頭痛就休息多d!>3<"鍚晒妳…"

呢日..老婆冇番學…"所以過左福利會..同亞大一齊番學…"呢日買左薄荷萬…十分之懷念他的薄荷香味…"正…"呢日冇令煙..番學放左係福利會…"

呢日…有好多miss阿sir都冇番…"好多代課老師…"數學有人代左…中屎..就嬲到我仆街…"個仆街sir話尻我…"之後我屌番佢..最on9一句.佢問我呢家認唔認錯…"我講你估你係法官呀…問我認唔認..你都傻傻地..之後佢想叫校長同老虎..上泥..不過兩個唔係到…"之後得番何sir.條(很)樣得閒..(很)樣果然係(很)樣..真係得閒…"之後湯丸慘爆…"俾條仆街叫老屈左去692a..'哈…"真係慘…"

之後放學..同左亞大..bobo…上村煲煙..呢日冇野做…5點半回左家…"

呢日好開心落好大雨…"以前成日係屋企睇落雨..呢家就係學校睇落雨.."有d人好快好快禁想避雨.不過都係濕身…"有d人直情.."係商店入面等雨停.而我就鍾意佢落雨果隻感覺.."我唔係唔鍾意晴天.不過落雨可以令我回想好多回憶…

ps:老婆小心身體呀..."

2006-03-23 07:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 man522 的日誌)


涼粉 於 2006-03-23 11:01 PM 發表:
哈哈.算la!果個阿sir的确幾on9下既~~但吾好為住D on9人而嬲la
!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>3<好的…/\/\唔會嬲…
Posted at 2006-03-24 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]