| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
#有小小雨…”  |
尋日…係屋企睇小說…”睇原來並沒有天堂…"佢有一句說話.."令我好想係到同大家分亨…"就係點解呢排成日會落雨呢?"係唔係天堂的天使..為我地留下傷心的眼淚呢?"點解呢排成日要落雨.攪到我禁多野諗"
呢日…"陪老豆.老母..出左西環…買番學褲…"之後冇野做..就番左屋企.."老婆..呢日落雨呀..唔好淋病a"唔係我好心痛嫁…傻豬…"有一隻歌聽到我好唔開心…有好多野講中左我…希望各位得閒就聽下la"同埋留意.佢的歌詞..希望你地明白我心情…同埋我仲想老婆睇…"因為我聽果時諗起妳…我打完日記la..係時候沈睡下…"88…"
側田-走音"
不懂得講笑 去(乙水)妳開心
不懂得交際 暗裡卻走近
靠作曲討好妳 流行曲深得妳心
讓你聽到了 可否當上我的知音
寫首歌給妳 說愛妳一生
未令我感動 嫌我未夠流行
彈琴人是我 原諒我 動作 未夠吸引
旋律怎麼優美 也不窩心
* 循例地拍掌 掌聲太牽強
回頭只見到你 對著電話聽與講
有悶場 還是太忙
何以並沒有一起合唱 *
曲終一剎那 人群內的妳不知去向
這首歌講到我太過天真
歌中的主角 哪試過走近
唱遍高低起跌 而情感偏偏走音
是我只懂唱 不騷不癢
誰人著緊 收音機廣播了我的歌
但是這曲目 妳可細心聽過
旁人談論我 其實更難過
是我的錯 我愛的不喜愛 聽我的歌
Repeat *
很想聽你唱 循例地拍掌 掌聲太牽強
回頭只見到你 對著電話聽與講
即使我拿下金獎 而妳悶到擺出睡相
曲終一剎那 才明白跟妳 相當勉強
|
| 刊登時間︰2006-03-26 01:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
涼粉 於 2006-03-26 08:15 PM 發表:
落雨是天堂上的天使為一些傷心的人而流淚,讓傷心的人當是一種發泄的方法,所以當落雨的時候,我們應該高興,應該感謝上天!!對嗎?
|
網主回覆
冇錯.......因為天使都為我流眼淚! Posted at 2006-03-26 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
老婆 於 2006-03-26 08:03 PM 發表:
|
網主回覆
因為好睇…^^! Posted at 2006-03-26 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀妹TSZ* 於 2006-03-26 07:42 PM 發表:
首歌甘怪叫{走音}GA=]`XD*
歌詞刀好有2C`唔好唔開心啦`
慢慢搵囉=3=
|
網主回覆
好好聽的…^^! Posted at 2006-03-26 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|