man522
暱稱: ~阿民*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就泥考試LA.............
......"
#留在屋企…沈悶.....
#上村..操.."
#5月最後一日......
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
細佬........@@
提子阿妹~~~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 66
今日人氣: 24
累積人氣: 1440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 26 日  星期日   陰天


   #有小小雨…” 鬱悶

尋日…係屋企睇小說…”睇原來並沒有天堂…"佢有一句說話.."令我好想係到同大家分亨…"就係點解呢排成日會落雨呢?"係唔係天堂的天使..為我地留下傷心的眼淚呢?"點解呢排成日要落雨.攪到我禁多野諗"

呢日…"陪老豆.老母..出左西環…買番學褲…"之後冇野做..就番左屋企.."老婆..呢日落雨呀..唔好淋病a"唔係我好心痛嫁…傻豬…"有一隻歌聽到我好唔開心…有好多野講中左我…希望各位得閒就聽下la"同埋留意.佢的歌詞..希望你地明白我心情…同埋我仲想老婆睇…"因為我聽果時諗起妳…我打完日記la..係時候沈睡下…"88…"

側田-走音"

不懂得講笑  去(乙水)妳開心
不懂得交際  暗裡卻走近
靠作曲討好妳  流行曲深得妳心
讓你聽到了  可否當上我的知音
寫首歌給妳  說愛妳一生
未令我感動  嫌我未夠流行
彈琴人是我  原諒我  動作  未夠吸引

旋律怎麼優美  也不窩心

* 循例地拍掌  掌聲太牽強
回頭只見到你  對著電話聽與講
有悶場  還是太忙
何以並沒有一起合唱 *

曲終一剎那  人群內的妳不知去向
這首歌講到我太過天真
歌中的主角  哪試過走近
唱遍高低起跌  而情感偏偏走音
是我只懂唱  不騷不癢
誰人著緊  收音機廣播了我的歌
但是這曲目  妳可細心聽過
旁人談論我  其實更難過
是我的錯  我愛的不喜愛  聽我的歌

Repeat *

很想聽你唱  循例地拍掌  掌聲太牽強
回頭只見到你  對著電話聽與講
即使我拿下金獎  而妳悶到擺出睡相
曲終一剎那  才明白跟妳  相當勉強


2006-03-26 01:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 man522 的日誌)


涼粉 於 2006-03-26 08:15 PM 發表:
落雨是天堂上的天使為一些傷心的人而流淚,讓傷心的人當是一種發泄的方法,所以當落雨的時候,我們應該高興,應該感謝上天!!對嗎?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯.......因為天使都為我流眼淚!
Posted at 2006-03-26 08:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老婆 於 2006-03-26 08:03 PM 發表:
你傻嫁
  咁快睇晒一本野!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為好睇…^^!
Posted at 2006-03-26 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀妹TSZ* 於 2006-03-26 07:42 PM 發表:
首歌甘怪叫{走音}GA=]`XD*
歌詞刀好有2C`唔好唔開心啦`
慢慢搵囉=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好好聽的…^^!
Posted at 2006-03-26 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]