今日同d fd去唱k...唱完k返左屋企訓一陣,跟住同riTA又再同佢地去食飯....食完飯甘就去打雀....
同RITA一齊夾錢打....個時輸到死死下..個位又唔好WO!!!!
跟住有個fd走後..我地就分開玩... 哈哈
又令又正d雀.....唔算多..WIN左20蚊囉不過^^ 打到2點正就閃人嚕><
甘就玩完一日嚕!!! ^^