今日以為番8點幾...點知番11點...唉//無奈囉...跟住我同珊轉左組...哈哈....跟住我地上英文...哈...我好勁吖..笞問題..跟住有朱古力吖..好味吖..11點..就番番太和...跟住秒左屋企訓覺,,訓到4點幾,,打比雞雞,,跟住叫佢過黎新和..bo煙..哈..6點幾...番左屋企了,,夜晚..同蘇靖雯...呀欣打痳雀...win左..哈..