琴晚傾電話..同謙..喔媽傾電話..哈..傾到勁好笑囉..哈..傾到4點幾..喔謙要收線...所以我都收左...
我都話留+豪好花心咖拉..邊到有女溝到去邊..黑人憎..討厭!!討厭
今日同雞雞果d去13樓bo煙...到左夜晚..同雞雞果d游水..哈..游到9點幾..跟住去左3號梯搵珊佢地..一齊bo煙..11點幾..就番屋企打比喔謙!!'哈..好開心..因為第1個人同喔謙講生日快樂..哈..