ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
kin_0207 (kin_0207)
丁丁 (YoUrSmIlInG)
BEN (loveyourface)
昌哥 (tangorz)
Peter (paterchowhk)
阿怡 (s_yi0v0)
Sandy (blackice)
h0ney; (ling_1998)
╭`babiSuETde×╮ (Suetbabiv3v)
wongkapo : ) (Charlene0131)
Hugo C (fayay)
SUN _ KEE (MIKI222)
SAM:D (SaM_TaNg_SaM)
....... (qqwweer)
- ♥Heyman.` (sumyin3418)
Long Long (w20071202)
carena (chingyi514)
LokYiFkB (lokyifkb)
*玲=] (LinG_1025)
Ž0ë ♥ Smílë (Chun1014)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 181
累積人氣: 10122
2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


2009-04-18 鬱悶 分類: 未分類

今日起身返學果時,我超眼訓,我都想唔返學,

不過,我老豆唔比我唔返,佢之後還罵我,

當我返到學校,功課又做唔到,最後又要留堂,

留完堂之後,比班主任叫左出去,佢又同我講道理,

後尾先知,我老豆打左比佢,同左佢講我d野。

我放學果時,以經7:30,跟手去左美心食野,

不過,我又見到某人,又比佢叫我做xx,好慘。

我幾時先可以脫離黑暗ar!!

 

 






訪客留言 (返回 mancarrick16 的日誌)


kAwAi_0301 於 2009-04-18 08:28 PM 發表:
你睇我對你幾好..
我一知你開始打blog我就上你blog..
仲留cm比你呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kAwAi_0301 於 2009-04-18 08:26 PM 發表:
唉...得啦..
我見你禁慘我下次唔再叫你做xx啦..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]