ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
`♥心心;-* (lily1209904)
lam (lovelovelam)
... (kiki_0111)
★CHOI Y"S﹍` (shun_316)
嘉嘉 (KakA1202)
fatboy_lim (s040704)
♥ tungb\(^00^)/~~~~... (pinky970305)
`梁歪 (: (cY_siu)
笨小金 (KAM_BABY)
賢仔﹏。 (kionyim)
[★]Mkey. (M0nk3YY)
. (tiffany_012)
, W aini ( ’ ▽... (Candice1026)
''ゞゞ 娜特莉`(... (siuaaubb)
♥BaBy_1314♥ (baby520love)
Kiness (killered)
LokYiFkB (lokyifkb)
KeNkAnBaBy (kingkan)
-MKK- (kingmemory)
BaBy慧 (wendy06157)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 58
累積人氣: 9886
2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


win!今日好冷ar 開心 分類: 未分類

今日我要踢班際足球,禁我當然踢龍門la,

我地最後雖然贏3B 3:1,不過都係因為我地有運,

加上有我打龍門(哈哈,我好勁ar),

今個星期我又有波踢la,

雖然對手係4B【4B個個都係足球隊正選】,

不過我為左佢,我好努力加油,

當然希望佢會come la。

如果我贏到獎牌,我會第一時間將佢送比佢






訪客留言 (返回 mancarrick16 的日誌)


jacky 於 2009-04-22 09:20 PM 發表:
邊個佢ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]