ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
﹡′.小桔★ (carrietung14)
meilathy (meilathy)
kin_0207 (kin_0207)
-MKK- (kingmemory)
fatboy_lim (s040704)
Chi*[Ho]→ChⓔnG (cheungho9412)
婷JaII (tingjaiipooh)
`♥心心;-* (lily1209904)
carena (chingyi514)
笨小金 (KAM_BABY)
Peter (paterchowhk)
-★`寶寶;) (l0v3_tEmp0)
-`HSK (fd6k5f)
DAISY (XxCCxX)
◣ 文. +°。 (tiffany_wing)
lam (lovelovelam)
★mabi (mabicpy)
★CHOI Y"S﹍` (shun_316)
Sandy (blackice)
Winkie (wingki0817)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 60
累積人氣: 9823
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


考試第4日~ 不安 分類: 未分類

都有好幾日冇打lu

今日幾得閒打反前幾日d野

冇打ge日子  總系覺得有d唔自在

 

今日考Maths~~

第1節考正卷 我做完第1part之後有好多都唔識

不過都預左 鬼叫自己冇咩溫書

忽然諗起一句話:種瓜得瓜,種豆得豆

到左第2節考MC

雖然大部分都唔識 不過都好努力去做^^

成績系點 自己知自己事






訪客留言 (返回 mancarrick16 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]