ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
°°×★ sO. .*露×°... (kalo0629)
Kiness (killered)
KeNkAnBaBy (kingkan)
[★]Mkey. (M0nk3YY)
Stephen (steven9451)
賢仔﹏。 (kionyim)
banana (banana1108)
×"tInG.(3 (HALOE0203)
Sandy (blackice)
Winkie (wingki0817)
♥ 笨`YIN² (HGYin)
admire yourself Sky* (admireyourself)
JunE '' 36Y -] (tunG_June)
Kam Fung (Fung_Fung)
偉b * (kkw0424)
Hugo C (fayay)
╭`babiSuETde×╮ (Suetbabiv3v)
DYLAN (DylanMC)
- ﹏〝... (kitjai1)
-ゞ (wyyammie614)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 65
累積人氣: 9828
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


考試第4日~ 不安 分類: 未分類

都有好幾日冇打lu

今日幾得閒打反前幾日d野

冇打ge日子  總系覺得有d唔自在

 

今日考Maths~~

第1節考正卷 我做完第1part之後有好多都唔識

不過都預左 鬼叫自己冇咩溫書

忽然諗起一句話:種瓜得瓜,種豆得豆

到左第2節考MC

雖然大部分都唔識 不過都好努力去做^^

成績系點 自己知自己事






訪客留言 (返回 mancarrick16 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]