ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
[★]Mkey. (M0nk3YY)
" 呀軒``,, 工 ! u _... (hin975201)
靜靖` (lily26164131)
LokYiFkB (lokyifkb)
Katie (KaTiE_1230)
SAM:D (SaM_TaNg_SaM)
Kam Fung (Fung_Fung)
Hugo C (fayay)
婷JaII (tingjaiipooh)
diu (Superwing_1998)
♥ 笨`YIN² (HGYin)
昌哥 (tangorz)
1A (Tstss_1A)
牙澄~ (lovekenhobb1)
♥BaBy_1314♥ (baby520love)
`♥心心;-* (lily1209904)
-★`寶寶;) (l0v3_tEmp0)
wingPY (wingPY)
柏朗=] (alex1994915)
聰仔 (ronald6666)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 25
累積人氣: 9708
2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


好感動ar.... 分類: 未分類

今日派左Econ,中文&phy

Econ:好失望 得6字頭

之前溫左好耐 不過同成績唔成正比

phy:超失望 唔合格&得4字頭【其實都預左唔合格,不過冇諗過咁底】

CHIN:超感動 正卷合格 有53分《對上一次合格應該系幾年前》

作文更神 長文全班第2【作個時都覺得唔錯】

派中文比我個時 我睇到個分數差d想哭

因為中文終於合格la~

『做人向前看 唔好向後看』






訪客留言 (返回 mancarrick16 的日誌)


kAwAi_0301 於 2009-06-22 11:35 PM 發表:
嘻"我中文好高分"嘻"開心xd"
加左分..拍得住寶貝..:p嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...你中文又得
咁我今次咪差過你=.=
Posted at 2009-06-23 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowchow12 於 2009-06-21 04:20 PM 發表:
CMCM~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx:)
Posted at 2009-06-21 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hin975201 於 2009-06-21 08:51 AM 發表:
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx:)
Posted at 2009-06-21 01:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aki_show 於 2009-06-20 01:10 PM 發表:
你講到甘明顯 當我傻咩-,-?
我都想喊喎~ 我作文差一分先合格~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻~
真系慘 希望你下年合格la
Posted at 2009-06-20 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]