| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 好感動ar.... |
分類: 未分類 |
今日派左Econ,中文&phy
Econ:好失望 得6字頭
之前溫左好耐 不過同成績唔成正比
phy:超失望 唔合格&得4字頭【其實都預左唔合格,不過冇諗過咁底】
CHIN:超感動 正卷合格 有53分《對上一次合格應該系幾年前》
作文更神 長文全班第2【作個時都覺得唔錯】
派中文比我個時 我睇到個分數差d想哭
因為中文終於合格la~
『做人向前看 唔好向後看』
|
|
|
嘻"我中文好高分"嘻"開心xd" 加左分..拍得住寶貝..:p嘻
|
網主回覆
下...你中文又得
咁我今次咪差過你=.= Posted at 2009-06-23 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-06-21 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-06-21 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aki_show 於 2009-06-20 01:10 PM 發表:
你講到甘明顯 當我傻咩-,-? 我都想喊喎~ 我作文差一分先合格~
|
網主回覆
嘻嘻~
真系慘 希望你下年合格la Posted at 2009-06-20 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|