mancarrick16 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日都癡線架 第1日正式上堂就好多功課
尤其英文特別多功課 有幾樣 重要全部聽日交
放左學之後又要補英文
突然之間好鐘意中3 ge日子 中4 ge日子簡直系地獄黎
救命ar.....