| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 12 日 星期四  |
| 2009-11-12 |
分類: 未分類 |
今日派左3科 3科都死哂
同預期一樣 Math超差 但係中文&通識都比預期好 雖然都係唔合格=.="
今日係地獄 聽日就係天堂
事關今日派個d都係比較差既科 好既科今日一科都冇派
Econ Geog Eng 你地係我既希望 唔好令我失敗
唉.......而家好驚希望越大失望越大
某人搭錯車 超好笑 唔好打我ar!!
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-11-15 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HGYin 於 2009-11-13 06:34 PM 發表:
打你打你., 實打死你啊-3-"
|
網主回覆
你都打左la 唔好再打 Posted at 2009-11-13 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
v.v.我都有2科死左.. 差唔多人人都有2科= =;
|
網主回覆
你都有2科死 咁我咪............ Posted at 2009-11-13 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
算la 都已成事實 想改變都改變唔到 Posted at 2009-11-13 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-11-13 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔洗你代佢打lu 佢已經打左我 Posted at 2009-11-13 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|